·Quandu un venditore riceve un ordine di bobina di cavi XP15-D da un cliente, u sottumette à u dipartimentu di pianificazione per a revisione di u prezzu.
·U gestore di l'ordine inserisce tandu ubobina di cavi elettriciquantità, prezzu, metudu d'imballaggio è data di consegna in u sistema ERP. L'ordine di vendita hè rivedutu da diversi dipartimenti cum'è a pruduzzione, l'approvvigionamentu è e vendite prima di esse emessu à u dipartimentu di pruduzzione da u sistema.
·U pianificatore di pruduzzione crea u pianu di pruduzzione principale è u pianu di i bisogni di materiali basatu annantu à l'ordine di vendita è trasmette sta infurmazione à l'officina è à u dipartimentu di l'approvvigionamentu.
·U dipartimentu di l'acquistu furnisce materiali cum'è bobine di ferru, telai di ferru, pezzi di rame, plastica è materiali di imballaggio secondu i richiesti da u pianu, è l'attellu urganizeghja a pruduzzione.
Dopu avè ricevutu u pianu di pruduzzione, l'attellu dà struzzioni à u manipolatore di materiali per raccoglie i materiali è pianifica a linea di pruduzzione. I principali passi di pruduzzione perAvvolgicavi XP15-Dincludestampaggio à iniezione, trasfurmazione di fili di spina, assemblaggio di bobina di cavi, èimballaggio in magazzinu.
Stampaggio à iniezione
Usendu macchine per stampaggio à iniezione per trasfurmà materiale PP inbobina di cavi industrialepannelli è maniglie in struttura di ferru.
Trasfurmazione di i fili di spina
Spellatura di fili
Aduprà macchine spelafili per caccià a guaina è l'insulazione da i fili per espone i fili di rame per a cunnessione.
Rivettatura
Aduprendu una rivettatrice per crimpà i fili spugliati cù anime di spina di stile tedescu.
Spina di stampaggio à iniezione
Inserimentu di i nuclei crimpati in stampi per u stampaggio à iniezione per furmà i tappi.
Assemblea di bobina di cavi
Installazione di bobina
Fissà a maniglia rotante XP31 nantu à a piastra di ferru di u mulinellu XP15 cù una rondella tonda è viti autofilettanti, poi assemblà a piastra di ferru di u mulinellu nantu à u mulinellu XP15 è stringhje cù e viti.
Installazione di u quadru di ferru
Assemblaggio di a bobina di ferru nantu à u quadru di ferru XP06 è fissazione cù i dispositivi di fissaggio di a bobina.
Assemblea di u pannellu
Davanti: Assemblaggio di a copertura impermeabile, di a molla è di l'asta nantu à u mudellu tedescupannellu.
Indietro: Installazione di l'assemblaggio di messa a terra, di i pezzi di sicurezza, di l'interruttore di cuntrollu di a temperatura, di u cappucciu impermeabile è di l'assemblaggio conduttivu in u pannellu di stile tedescu, poi copertura è fissazione di u coperchio posteriore cù viti.
Installazione di pannelli
Installazione di strisce di sigillatura nantu à uMulinellu XP15, fissendu u pannellu D di stile tedescu nantu à a bobina XP15 cù viti, è assicurendu a spina di u cavu di alimentazione nantu à a bobina di ferru cù pressacavi.
Avvolgimentu di cavi
Aduprà una macchina automatica per avvolgere i cavi in modu uniforme nantu à a bobina.
Imballaggio è almacenamentu
Dopu l'ispezione industriale di e bobine di cavi retrattili, l'officina imballeghja i prudutti, ciò chì include l'etichettatura, l'insacchettatura, l'istruzzioni di piazzamentu è l'inscatolamentu, poi palletizza e scatule. L'ispettori di qualità verificanu chì u mudellu di u pruduttu, a quantità, l'etichette è i marchi di u cartone rispondenu à i requisiti prima di u almacenamentu.
Bobina di cavi per interniL'ispezione si faci cuncurrentemente cù a pruduzzione, cumprese l'ispezione iniziale di u pezzu, l'ispezione in corsu di prucessu è l'ispezione finaleavvolgitore automaticu di cavu di estensioneispezione.
Ispezione iniziale di u pezzu
A prima bobina di cavu elettricu di ogni lottu hè ispezionata per l'aspettu è e prestazioni per identificà in anticipu qualsiasi fattore chì affetta a qualità è prevene difetti di massa o scarti.
Ispezione in corsu di prucessu
I principali elementi è criteri d'ispezione includenu:
·Lunghezza di spellatura di i fili: deve esse conforme à i requisiti di u prucessu di pruduzzione.
·Installazione di piccule bobine: per prucessu di pruduzzione.
·Rivettatura è saldatura: polarità curretta, senza fili allentati, deve resiste à una forza di trazione di 1N.
·Installazione di pannelli è assemblaggio di bobine: secondu u prucessu di pruduzzione.
· Verifica di l'assemblea: secondu i requisiti di u prucessu di pruduzzione.
· Prova d'alta tensione: 2KV, 10mA, 1s, senza guasti.
· Verifica di l'aspettu: per prucessu di pruduzzione.
· Prova di caduta: nisun dannu da una caduta da 1 metru.
·Funzione di cuntrollu di a temperatura: passà a prova.
· Verifica di l'imballu: risponde à i requisiti di i clienti.
Ispezione finale di a bobina XP15
I principali elementi è criteri d'ispezione includenu:
· Tensione di resistenza: 2KV/10mA per 1s senza sfarfallio o guasti.
· Resistenza d'isolamentu: 500VDC per 1s, micca menu di 2MΩ.
·Continuità: polarità curretta (L marrone, N blu, giallu-verde per a messa à terra).
· Adattamentu: serratura adatta di e spine in e prese, fogli di prutezzione in u so postu.
·Dimensioni di a spina: secondu i disegni è e norme pertinenti.
·Spellatura di fili: secondu i requisiti di l'ordine.
· Cunnessione terminale: tipu, dimensioni, prestazioni secondu l'ordine o e norme.
·Cuntrollu di a temperatura: i testi di mudellu è di funzione sò passati.
·Etichette: cumplete, chjare, durevuli, rispondenu à i requisiti di i clienti o à quelli pertinenti.
· Stampa di imballaggi: chjara, curretta, risponde à i requisiti di i clienti.
· Aspettu: superficia liscia, senza difetti chì affettanu l'usu.
Imballaggio è almacenamentu
Dopu l'ispezione finale, l'attellu imballeghja ubobine di corda industrialiSicondu i bisogni di u cliente, l'etichetta, mette carte di carta è li mette in scatule, poi palletizza e scatule. L'ispettori di qualità verificanu u mudellu di u pruduttu, a quantità, l'etichette è i marchi di u cartone prima di u almacenamentu.
Spedizione di vendita
U dipartimentu di vendita si coordina cù i clienti per cunfirmà a data di consegna finale è compila un avvisu di consegna in u sistema OA, urganizendu u trasportu di container cù una cumpagnia di trasportu. L'amministratore di u magazzinu verifica u numeru d'ordine, u mudellu di u produttu è a quantità di spedizione nantu à l'avvisu di consegna è processa e procedure di partenza. Per i prudutti d'esportazione, a cumpagnia di trasportu i trasporta à u portu di Ningbo per esse caricati nantu à i container, cù u trasportu marittimu gestitu da u cliente. Per e vendite domestiche, a cumpagnia urganizeghja a logistica per furnisce i prudutti à u locu specificatu da u cliente.
Serviziu Post-Vendita
In casu d'insatisfazione di i clienti per via di prublemi di quantità, qualità o imballaggio di e bobine di prolunga industriale, i reclami ponu esse fatti per mezu di feedback scrittu o telefonicu, cù i dipartimenti chì seguitanu e procedure di gestione di i reclami è di i resi di i clienti.
Prucessu di Reclamazione di i Clienti:
U venditore registra a lagnanza, chì hè rivista da u direttore di vendita è trasmessa à u dipartimentu di pianificazione per cunferma. U dipartimentu di garanzia di qualità analizza a causa è suggerisce azzioni correttive. U dipartimentu pertinente implementa l'azzioni correttive, è i risultati sò verificati è cumunicati à u cliente.
Prucessu di ritornu di u cliente:
Sè a quantità di ritornu hè ≤0,3% di a spedizione, u persunale di consegna restituisce i prudutti, è u venditore compila u furmulariu di gestione di u ritornu, chì hè cunfirmatu da u direttore di vendita è analizatu da u dipartimentu di garanzia di qualità. Sè a quantità di ritornu hè >0,3% di a spedizione, o per via di l'annullamentu di l'ordine chì provoca l'accumulazione di scorte, un furmulariu di appruvazione di ritornu in massa hè compilatu è appruvatu da u direttore generale.



