A fiera di Canton hè flessibile è diversa, in più di u cummerciu tradiziunale, ma ancu urganizeghja fiere in linea per l'esportazione, face ancu affari d'importazione, ma ancu per realizà una varietà di forme di cuuperazione è scambii ecunomichi è tecnichi, è ancu ispezione di materie prime, assicurazioni, trasporti, publicità, cunsulenza è altre attività cummerciale. A sala espositiva di a fiera di Canton si trova in l'isula di Pazhou, Guangzhou, cù una superficia tutale di custruzzione di 1,1 milioni di metri quadrati, una superficia tutale di a sala espositiva interna di 338.000 metri quadrati è una superficia espositiva esterna di 43.600 metri quadrati.
A seconda fase di a 126a fiera d'impurtazione è esportazione di a Cina (fiera di Canton) apre à u centru espositivu di Pazhou in Guangzhou, pruvincia di Guangdong in Cina miridiunali, u 23 d'ottobre di u 2019. Sta mostra durerà finu à u 27 d'ottobre, presentendu principalmente beni di cunsumu, rigali, decorazioni per a casa, ecc.
A matina di u 1 di nuvembre di u 2019, a 126a fiera di Canton s'hè tenuta nant'à a piattaforma di a sala d'esposizione di a fiera. Un totale di 32 imprese di 18 gruppi cummerciali anu purtatu alimenti lucali cù caratteristiche uniche cum'è cereali, tè, oliu d'aliva è acqua minerale. U travagliu di riduzione di a puvertà di a fiera di Canton hè unu di i punti culminanti di a prumuzione approfondita di u ministeru di u cummerciu di a riduzione mirata di a puvertà da u cummerciu. Da a 122a sessione, a fiera di Canton hà cuminciatu à esentassi da e tasse di stand di l'espositori di e zone povere, è e tasse accumulate di riduzione è esenzione anu superatu l'86,7 milioni di yuan. Un numeru di 892 imprese anu participatu gratuitamente à a mostra di prudutti prisentati in e zone povere, furnendu u sustegnu ecunomicu più direttu per l'imprese per esplorà u mercatu internaziunale.
Avemu participatu à a fiera di u cantone (numeru di stand: 11.3C39-40), data: 15-19 d'ottobre 2019
Data di publicazione: 14 dicembre 2019



