Recentemente, Zhejiang Shuangyang Group Co., Ltd. hà tenutu una cunferenza speciale di pruduzzione è qualità per u sistema di pruduzzione per affinà ulteriormente l'accordi di pruduzzione, u cuntrollu di qualità, migliurà l'efficienza è riduce i costi, cum'è descrittu in u rapportu di travagliu annuale di u presidente Luo Guoming à u seminariu di travagliu annuale. U direttore generale Luo Yuanyuan è u vicepresidente esecutivu Han Haojie anu assistitu à a riunione è anu fattu discorsi, mentre chì u direttore generale aghjuntu Zhou Hanjun hà presidutu a cunferenza.
U presidente Luo, in cunghjunzione cù i prublemi è i casi pertinenti in a gestione di a pruduzzione è di a qualità di a cumpagnia in u 2023, hà messu in risaltu chì a qualità hè a linea di vita di l'impresa, mantenendu l'immagine di marca di Shuangyang è essendu un elementu cruciale di a so cumpetitività fundamentale. Hà insistitu chì fucalizà si nantu à a qualità hè di primura impurtanza in u travagliu di pruduzzione è operativu. In quantu à u persunale di gestione di a pruduzzione in prima linea, hà descrittu i requisiti fundamentali per rinfurzà a gestione di a qualità di a pruduzzione è migliurà i livelli di qualità di i prudutti. I punti chjave, riassunti in u mantra "U direttore di l'officina deve rispettà nove aspetti chjave ogni ghjornu", sò i seguenti:
1. Seguità l'implementazione di i piani di pruduzzione. 2. Monitorà u statu di qualità di u prucessu di pruduzzione. 3. Monitorà e cundizioni di sicurezza durante i prucessi di pruduzzione. 4. Monitorà a disciplina di u travagliu in u situ di pruduzzione. 5. Seguità u prugressu di a pruduzzione durante u prucessu di pruduzzione. 6. Monitorà l'implementazione di l'azzioni correttive per situazioni anormali. 7. Seguità u statu di qualità di i prudutti finali. 8. Monitorà a pulizia è l'urganizazione di u situ dopu ogni turnu. 9. Seguità l'implementazione di u propiu pianu di travagliu. A presidente Luo hà enfatizatu chì pensà à i prublemi ùn hè micca abbastanza; l'azione hè necessaria per e soluzioni. In u travagliu à vene, spera chì tutti possinu cumpletà i so roli, cuntinuà à ghjucà roli di leadership esemplari, guidà a squadra in l'innuvazione è u prugressu cuntinui, è cuntribuisce à u sviluppu di l'impresa. Hà cunclusu cù una dichjarazione ispiratrice: "L'abissu d'eri, a discussione d'oghje. Ancu s'è a strada hè longa, u prugressu hè certu. Ancu s'è u compitu hè difficiule, u successu hè ottenibile".
Data di publicazione: 15 di ghjennaghju di u 2024



